bikerka
z miasta
Czeladź
avatar

Info o mej skromnej osobie

• Przejechałam juź 10644.49 km, z czego 716.57 km (6.73%) w terenie.
  • Na ujeżdżaniu mojego rumaka spędziłam 23d 08h 01m.
  • Osiągam zawrotną prędkość średnią 18.99 km/h xD
  • Dowiedz się więcej.
baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl Zagłębiowska Masa Krytyczna

Wykresik

Wykres roczny blog rowerowy algra7.bikestats.pl

Było, minęło...

Bratnie dusze :)

górzyście

Czwartek, 22 lipca 2010Kategoria górzyście, terenowo, towarzysko
Dziś znów podobna trasa, tym razem nawet kawałek dalej do nadleśnictwa bielskiego. Na zdjęciach ten fajny strumyk z małym wodospadem. Chociaż foto z komórki nie oddaje uroku ;)

strumyczek :) © algra7

wodospadzik :) © algra7

W drodze powrotnej odkryliśmy jeszcze jedno jezioro, Płazi Raj, tym razem już jednak nie ujęcie wody a jeziorko, w którym można by się wykąpać :)
14.27 km (5.00 km teren) czas: 00:56 h avg:15.29 km/h
Środa, 21 lipca 2010Kategoria górzyście, terenowo, towarzysko
Jezioro Wielkiej Łąki © algra7

Dziś znów nad Jezioro Wielkiej Łąki, trochę inną drogą, więcej przez las i terenem, zahaczając o miły strumyczek :)
12.63 km (5.00 km teren) czas: 00:55 h avg:13.78 km/h
Sobota, 17 lipca 2010Kategoria górzyście, towarzysko
Po Bielsku-Białej i okolicach z Przemkiem :)
Pojechaliśmy nad Jezioro Wielkiej Łąki, chyba jakimś żółtym szlakiem w stronę Szczyrku. Jeziorko okazało się być ujęciem wody więc z zamoczenia stóp nici :]
14.78 km (3.00 km teren) czas: 00:58 h avg:15.29 km/h
Środa, 19 sierpnia 2009Kategoria górzyście, towarzysko
Znów na parę dni wyjazd do Jaworza, no i tam przy okazji niedługa wieczorna przejażdżka na rowerze. Przed siebie, gdzie oczy poniosą, a później do centrum Jaworza i do domu :)
15.65 km (0.00 km teren) czas: 00:42 h avg:22.36 km/h
Wtorek, 21 lipca 2009Kategoria górzyście, terenowo, towarzysko
No i przyszedł czas na wypełnienie zeszłorocznego postanowienia - zabrałam rower w Tatry :D

Co prawda podczas 6-dniowego wyjazdu tylko raz został użyty, ale i tak się cieszę :) Owego dnia pojechaliśmy z Przemkiem do Doliny Chochołowskiej. Z pensjonatu w Kościelisku było najpierw z góóóórki, później wgłąb mieścinki już nie tak różowo ;) No ale w końcu byliśmy w górach i o to chodziło. W dolinie pełno ludzi - tłumy jak to zwykle w Tatrach, niestety... Jechało się przyjemnie, nie było za upalnie ani za zimno, w sam raz :) Pod schroniskiem odpoczynek i powrót do domu. Jestem z siebie dumna, że wjechałam pod górkę do naszego pensjonatu - kilometrowy podjazd, pod który zwykle po całym dniu łażenia po górach miałam trudności z podejściem na nogach :P

Dolina Chochołowska © algra7

mostek w Dolinie (: © algra7

36.58 km (10.00 km teren) czas: 02:43 h avg:13.47 km/h
Piątek, 17 lipca 2009Kategoria górzyście, terenowo, towarzysko
Dalej Jaworze i dalej okropny upał. Dziś pojechaliśmy w inną stronę, w poszukiwaniu szlaku rowerowego, który zauważyliśmy podczas wczorajszego spaceru :)
Tak więc najpierw jechaliśmy trochę szlakiem zielonym, później postanowiliśmy zmienić kolor na niebieski, pozostając ciągle w granicach Jaworza (które swoją drogą okazało się większe, niż przypuszczałam). Później szlak niebieski się zgubił, ale za to znalazł się czerwony, który zaprowadził nas pod Błatnią. Znów na samą górę nie wjeżdżaliśmy, tylko trochę jakimś "szlakiem harcerskim", odpoczęliśmy przy górskim strumyczku i już główną drogą wróciliśmy do domu :)

na szlaku (: © algra7

umierająca algra (; © algra7

odpoczynek nad strumykiem (: © algra7

26.85 km (5.00 km teren) czas: 01:45 h avg:15.34 km/h
Środa, 15 lipca 2009Kategoria górzyście, terenowo, towarzysko
Ponownie kilkudniowy wyjazd w bielskie okolice, do Jaworza, tym razem już z naszymi rumakami :D

Upał był niemiłosierny, więc i wycieczka niedługa, aczkolwiek intensywna ;) Z Jaworza do Bielska, w okolice Szyndzielni - na górę nie wjechaliśmy, jedynie pod stację kolejki a później po znienawidzonych przeze mnie kamieniach trochę pod górę do jakiegoś schronisko-sklepu. W drodze powrotnej zahaczyliśmy o ścieżkę rowerową (porównanie jej do tych katowickich zostawię bez komentarza:P) i dotarliśmy gdzieś chyba w okolice centrum, stamtąd starą drogą na Cieszyn wróciliśmy do Jaworza :)

Szyndzielnia © algra7

20.36 km (3.00 km teren) czas: 01:25 h avg:14.37 km/h
Środa, 8 lipca 2009Kategoria górzyście, towarzysko
Spontaniczny wyjazd z Przemkiem do Jaworza koło Bielska-Białej, spontaniczne pozostanie tam dłużej niż było przewidziane, a więc i spontaniczne wyjście na rower :)
Swoją drogą nie na swój - dziwne uczucie jechać na rowerze, na którym można całkowicie wyprostować plecy :P

Krajoznawcza wycieczka po Jaworzu i okolicach :)

gotowa do drogi :D © algra7

13.17 km (0.00 km teren) czas: 00:57 h avg:13.86 km/h
Sobota, 30 sierpnia 2008Kategoria całodniowo, górzyście, towarzysko
No dzisiaj to jestem z siebie dumna xD
Rano sprint do Katowic na dworzec w wilgotnych jeszcze od wczoraj butach... :] Na miejscu spotkaliśmy się z Przemkiem, Sylwią i Krzyśkiem i pociągiem ruszyliśmy do Bielska (nawet przedział dla rowerów był:D).
Od razu rozgrzewka pod górkę - i dobrze bo niestety żadne cieplejsze ciuchy mi nie zdążyły wyschnąć a zbyt gorąco nie było ;) Najpierw zaliczyliśmy Przełęcz Przegibek (663m npm), później zjaaaaazd :D Kolejnym punktem programu była Łąka Hrobacza (828m npm), w porównaniu z którą na Przegibek prawie po płaskim się jechało ;) Stromo, stromo, stromo, na koniec trochę kamyczków na których się ślizgałam i mną rzucało jak... :/ Swoją drogą chyba największa wysokość na jakiej byłam rowerem.. No ale zdobyliśmy i Łąkę :) Po zjeeeeeździe kierunek: Żar (761m npm)! Czyli zasadniczo główny cel wyprawy. Oczywiście wjechaliśmy, 'anomalię grawitacyjną' odczuliśmy na własnych skórach (czyli 'zjeżdżanie pod górkę' tudzież 'wjeżdżanie z górki' w drodze powrotnej :P) i zjeeeeechaliśmy (64,1km/h).
Tu zakończyła się górzysta część wycieczki, pojechaliśmy na mały obiadek i ruszyliśmy do domu, przez Oświęcim, Mysłowice, Katowice... Droga powrotna przyjemna niesamowicie, płaściutko, równiutko i lajtowo :)
136.46 km (7.00 km teren) czas: 07:04 h avg:19.31 km/h
Sobota, 2 sierpnia 2008Kategoria górzyście, terenowo, towarzysko
Krótka przejażdżka po Bieszczadzkim Parku Narodowym w celu obejrzenia spalonej wsi Caryńskie oraz wakacyjnego obozowiska cioci i wujka sprzed lat... W składzie czteroosobowym ponownie :)